5 គន្លឹះដើម្បីកសាងក្រុមក្តីស្រមៃចាប់ផ្ដើម
សហគ្រិនជាច្រើនមានក្តីសុបិនចង់បានលុយរាប់លានដុល្លារនិងបង្កើតហ្វេសប៊ុកក្រោយ។ ប៉ុន្តែគ្មានរឿងរ៉ាវកើតឡើងដោយគ្មានក្រុមដ៏អស្ចារ្យនោះទេ។ តើអ្នកកសាងវាដោយរបៀបណា? នេះគឺជាវិធី 5 យ៉ាងដើម្បីអភិវឌ្ឍក្រុមពិសេស។
អ្នកដឹងពីចំនុចចាស់: ខ្សែសង្វាក់តែមួយគត់ដែលខ្លាំងដូចខ្សែបន្ទាត់ខ្សោយបំផុត។
ប្រសិនបើអ្នកកំពុងចាប់ផ្តើមអាជីវកម្មវាមានតិចតួច - បើគ្មានអ្វី - សំខាន់ជាងក្រុមខ្លាំង។ នៅខាងក្រៅនៃការខ្វះខាតប្រាក់និងតម្រូវការទីផ្សារ, ឃាតករចាប់ផ្ដើមកំពូលគឺអ្នកគិតថាវាមិនមានក្រុមដែលត្រឹមត្រូវ។
បច្ចុប្បន្នខ្ញុំជាស្ថាបនិកនៃក្រុមហ៊ុនអភិវឌ្ឍន៍អចលនទ្រព្យមួយដែលបានកើនឡើងពី 850.000 ដុល្លារជាដើមទុនគ្រាប់ពូជសម្រាប់អាជីវកម្មមួយដែលមានទឹកប្រាក់ជាង 50 លានដុល្លារនៅក្នុងគម្រោងដែលកំពុងដំណើរការ។ លើសពីនេះទៅទៀតក្រុមហ៊ុនប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយរបស់ខ្ញុំ WealthLAB ត្រូវបានបង្កើតឡើងបង្កើតឡើងនិងចាប់ផ្តើមដំណើរការក្នុងរយៈពេលមួយសប្តាហ៍ប៉ុណ្ណោះ។ នៅពេលនោះយើងបានទទួលកិច្ចព្រមព្រៀងភាពជាដៃគូដែលផ្តល់ឱ្យយើងនូវចំនួនអ្នកអាន 10 លានបូកនិងអ្នកគាំទ្រជាង 15 លាននាក់នៅលើ Instagram តាមរយៈភាពជាដៃគូជាមួយបណ្តាញនានា - ធានាថាយើងនឹងឈានដល់ទស្សនិកជនរបស់យើង។
តើយើងធ្វើយ៉ាងម៉េចទៅ?
មួយពាក្យ: ក្រុម។
ស្ថាបនិកម្នាក់ក្នុងចំណោមស្ថាបនិក WealthLAB គឺមានអាយុ 25 ឆ្នាំមានប្រាក់ 1 លានដុល្លារហើយបានបន្ថែម 1 លានដុល្លារបន្ថែមទៀត។ កៅសិបភាគរយនៃក្រុមទាំងមូលគឺនៅដាច់ស្រយាលប៉ុន្តែមនុស្សគ្រប់រូបគឺងប់ងល់។ នៅលើផ្នែកអចលនទ្រព្យវាមិនមានអ្វីដែលត្រូវធ្វើជាមួយយើងទេគ្រាន់តែក្រុមនៅជុំវិញយើងរួមទាំងមេធាវីស្ថាបត្យករនិងអ្វីៗផ្សេងទៀត។
ដូច្នេះតើអ្នកបង្កើតក្រុមត្រឹមត្រូវយ៉ាងដូចម្តេច? ខាងក្រោមនេះជាគន្លឹះប្រាំយ៉ាងដើម្បីធ្វើឱ្យប្រាកដថាអ្នកជាក្រុមដែលអ្នកចង់បាន។
1. ជួលសម្រាប់វប្បធម៌
នេះគឺជាគំនិតមួយដែលខ្ញុំបានរៀននៅពេលខ្ញុំនៅ Bisnow ដែលជាអ្នកបង្កើតប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយថ្មីមួយទៀតដែលបានលក់ក្នុងតម្លៃ 50 លានដុល្លារ។ វប្បធម៌នៅទីនោះត្រូវបានគេយកទៅតាមគោលការណ៍ពីក្រុមហ៊ុនដូចជា Google និង Twitter ។
ដើម្បីធ្វើឱ្យរឿងខ្លីមួយខ្លី, អ្នកត្រូវជួលសម្រាប់ផ្នត់គំនិត។ ប្រសិនបើអ្នកជាសហគ្រិនឬអ្នកចាប់ផ្តើមដោយខ្លួនឯងឬអ្វីដែលអ្នកចង់ហៅវាមានលក្ខណៈមួយចំនួនដែលមាននៅលើរាល់ពេល។ ទាំងនេះរួមបញ្ចូលទាំងគណនេយ្យភាពការខិតខំធ្វើការក្រមសីលធម៌ការងារចំណង់ចំណូលចិត្តនិងច្រើនទៀត។ នៅពេលខ្ញុំចាប់ផ្ដើមអាជីវកម្មថ្មីខ្ញុំគិតថាវាជាពេលវេលាមួយដែលខ្ញុំនឹកឃើញ។ នោះគឺជាការថើបនៃការស្លាប់របស់ក្រុមហ៊ុន។
ជួលសម្រាប់វប្បធម៌។
2. ទីមួយនិងចុងក្រោយ: ជាអ្នកទីមួយហើយចុងក្រោយត្រូវចាកចេញ
ចូរចាំថាត្រឡប់ទៅសាលារៀនវិញនៅពេលដែលគ្រូបង្រៀនឬគ្រូបង្វឹកម្នាក់នឹងសួរអ្នកនូវអ្វីដែលអ្នកដឹងថាពួកគេមិនដែលឬមិនអាចធ្វើបានទេ? អ្នកមិនដែលរីកលូតលាស់ចេញពីអារម្មណ៍នេះទេ។ វាមានភាពអាក្រក់ជាងអ្នកគ្រប់គ្រងអ្នកដឹកនាំឬគ្រូបង្វឹកដែលផ្តល់ការបញ្ជាទិញដល់អ្នកដែលអ្នកដឹងថាពួកគេមិនដែលធ្វើ។ ដូច្នេះអ្វីដែលជាការជួសជុល? ជាការប្រសើរណាស់, ជាក់ស្តែង, មិនត្រូវនោះ។
និយាយម្យ៉ាងទៀតប្រសិនបើអ្នកគឺជាស្ថាបនិកនៃការចាប់ផ្តើមអាជីវកម្មរបស់អ្នកចូរអ្នកក្លាយជាអ្នកដំបូងក្នុងនិងអ្នកចុងក្រោយដើម្បីចាកចេញ។ នៅពេលដែលពួកគេផ្ញើរអ៊ីម៉ែល។ ឆ្លើយតបភ្លាមៗ។ ប្រសិនបើនរណាម្នាក់ផ្ញើអត្ថបទឱ្យអ្នកមិនថាវាជាពេលណាទេសូមឆ្លើយតប។ មិនត្រឹមតែអ្នកបង្កើតខ្លួនអ្នកជាកម្មកររឹងប៉ឹងប៉ុណ្ណោះទេអ្នកក៏កំពុងបង្កើតសម្លេងសម្រាប់វប្បធម៌នៃអាជីវកម្មរបស់អ្នកផងដែរ។ វាមិនអាចជួយបានទេ។ ហើយនៅពេលដែលមាននៅទីនោះហើយអ្នកការពារវប្បធម៌នោះ - ការចាប់ផ្ដើមអាជីវកម្មរបស់អ្នកមានមូលដ្ឋានរឹងមាំ។
ផ្ទុយទៅវិញប្រសិនបើអ្នកមានប្រភេទអ្នកគ្រប់គ្រងគ្រាន់តែសម្លឹងមើលការទទួលខុសត្រូវនិងស្វ័យប្រវត្តិកម្មដោយមិនចាំបាច់ដាក់ការងារខ្លួនឯងអ្នកនឹងជឿជាក់ថាវានឹងបង្ហាញនៅក្នុងលទ្ធផលរបស់អ្នក។
រក្សាពាក្យអ្នកជានិច្ច
ជាថ្មីម្តងទៀតរឿងនេះត្រលប់ទៅកសាងវប្បធម៌។ ត្រូវប្រាកដថាអ្នករក្សាការណាត់ជួបរបស់អ្នក។
ប្រសិនបើអ្នកមិនធ្វើបែបនោះអ្នកគឺជាអ្នកដឹកនាំតែម្នាក់ឯងក្នុងនាមជា "អ្នកដឹកនាំ" ក្នុងការចាក់បញ្ចូលសហគ្រាសរបស់អ្នកដោយកម្រិតនៃជាតិពុលដែលត្រូវបានធានាដើម្បីសំលាប់មិនត្រឹមតែមុខជំនួញរបស់អ្នកប៉ុណ្ណោះទេប៉ុន្តែអ្នកក៏អាចទទួលបានជោគជ័យដែរ។ វាបានត្រលប់ទៅគ្លីនិកមួយទៀត: ក្រោមការសន្យានិងការប្រគល់។ នៅពេលដែលអ្នកធ្វើដូចនោះជាមេដឹកនាំនៃក្រុមហ៊ុនអ្នកកំណត់ការរំពឹងទុកនិងវប្បធម៌ឡើងវិញនៃការជឿទុកចិត្តភាពជឿជាក់និងភាពទៀងទាត់។ ទាំងនោះជាលក្ខណៈរបស់អាជីវកម្មដែលចង់បាន។
កំណត់គោលដៅ
អ្វីដែលត្រូវបានវាស់ត្រូវបានធ្វើ។ ត្រូវប្រាកដថាជំនួញរបស់អ្នកបានកំណត់គោលដៅនិងគោលដៅដែលសមាជិកក្រុមនីមួយៗផ្តោតលើការសម្រេចបាន។ នោះជាគន្លឹះក្នុងការធ្វើឱ្យមានវឌ្ឍនភាព។
ម៉្យាងទៀតការចាប់ផ្ដើមអាជីវកម្មនិងស្ថាបនិកជាច្រើនត្រូវបានរំខានដោយគំនិតថ្មីគម្រោងថ្មីនិងឱកាសថ្មី។ បំភ្លេចអ្វីៗទាំងអស់។ បិទផែនការ - អ្នកជំពាក់វាទៅក្រុមរបស់អ្នកនិងខ្លួនអ្នក។
5. អត់ធ្មត់
យល់អំពីដំណើរការ។ ហើយត្រូវប្រាកដថាក្រុមរបស់អ្នកធ្វើផងដែរ។ វានឹងមានពេលដែលវាហាក់ដូចជាគ្មានការរីកចំរើនអ្វីឡើយ។ ហើយនោះមិនមែនជារឿងអាក្រក់ទេ។ ការចាប់ផ្តើមអាជីវកម្មគឺដូចជាចូលទៅហាត់ប្រាណ។ ប៉ុន្មានសប្តាហ៍ដំបូងអ្នកមិនឃើញលទ្ធផលទេ។ បន្ទាប់មកស្រាប់តែអ្នកឃើញលទ្ធផលជាច្រើន។ បន្ទាប់ពីការរីកចម្រើនក្លាយជាការប្រណាំងយឺត ៗ និងស្ថិរភាព។
កុំធ្លាក់ចូលអន្ទាក់នៃអារម្មណ៍ដែលស្រវឹងដោយ "កំណើន" សិប្បនិម្មិតដូចជាមានគេហទំព័រនិងសម្ភារៈទីផ្សារនិងស្លាកសញ្ញាដែលបានបង្កើតឬធ្វើការ 15 ម៉ោង។ ស្នាដៃពិតប្រាកដបានមកពីការធ្វើការងាររញ៉េរញ៉ៃការហៅទូរស័ព្ទត្រជាក់អ៊ីត្រជាក់និងការផ្សព្វផ្សាយ - ហើយអ្នកនឹងប្រកួតប្រជែងក្នុងខ្ទង់។ ហើយនោះជាប្រសិនបើអ្នកកំពុងធ្វើបានល្អ!
រឿងមួយក្នុងចំនោមរឿងមួយចំនួនដែលបែងចែកម្ចាស់អាជីវកម្មដែលទទួលបានជោគជ័យពីម្ចាស់អាជីវកម្មដែលមិនទទួលបានជោគជ័យគឺគ្រប់គ្រាន់ក្នុងការបន្តទៅមុខនៅពេលដែលវាមានអារម្មណ៍ថាគ្មានវឌ្ឍនភាពទេ។ by https://www.business.com/
អ្នកដឹងពីចំនុចចាស់: ខ្សែសង្វាក់តែមួយគត់ដែលខ្លាំងដូចខ្សែបន្ទាត់ខ្សោយបំផុត។
ប្រសិនបើអ្នកកំពុងចាប់ផ្តើមអាជីវកម្មវាមានតិចតួច - បើគ្មានអ្វី - សំខាន់ជាងក្រុមខ្លាំង។ នៅខាងក្រៅនៃការខ្វះខាតប្រាក់និងតម្រូវការទីផ្សារ, ឃាតករចាប់ផ្ដើមកំពូលគឺអ្នកគិតថាវាមិនមានក្រុមដែលត្រឹមត្រូវ។
បច្ចុប្បន្នខ្ញុំជាស្ថាបនិកនៃក្រុមហ៊ុនអភិវឌ្ឍន៍អចលនទ្រព្យមួយដែលបានកើនឡើងពី 850.000 ដុល្លារជាដើមទុនគ្រាប់ពូជសម្រាប់អាជីវកម្មមួយដែលមានទឹកប្រាក់ជាង 50 លានដុល្លារនៅក្នុងគម្រោងដែលកំពុងដំណើរការ។ លើសពីនេះទៅទៀតក្រុមហ៊ុនប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយរបស់ខ្ញុំ WealthLAB ត្រូវបានបង្កើតឡើងបង្កើតឡើងនិងចាប់ផ្តើមដំណើរការក្នុងរយៈពេលមួយសប្តាហ៍ប៉ុណ្ណោះ។ នៅពេលនោះយើងបានទទួលកិច្ចព្រមព្រៀងភាពជាដៃគូដែលផ្តល់ឱ្យយើងនូវចំនួនអ្នកអាន 10 លានបូកនិងអ្នកគាំទ្រជាង 15 លាននាក់នៅលើ Instagram តាមរយៈភាពជាដៃគូជាមួយបណ្តាញនានា - ធានាថាយើងនឹងឈានដល់ទស្សនិកជនរបស់យើង។
តើយើងធ្វើយ៉ាងម៉េចទៅ?
មួយពាក្យ: ក្រុម។
ស្ថាបនិកម្នាក់ក្នុងចំណោមស្ថាបនិក WealthLAB គឺមានអាយុ 25 ឆ្នាំមានប្រាក់ 1 លានដុល្លារហើយបានបន្ថែម 1 លានដុល្លារបន្ថែមទៀត។ កៅសិបភាគរយនៃក្រុមទាំងមូលគឺនៅដាច់ស្រយាលប៉ុន្តែមនុស្សគ្រប់រូបគឺងប់ងល់។ នៅលើផ្នែកអចលនទ្រព្យវាមិនមានអ្វីដែលត្រូវធ្វើជាមួយយើងទេគ្រាន់តែក្រុមនៅជុំវិញយើងរួមទាំងមេធាវីស្ថាបត្យករនិងអ្វីៗផ្សេងទៀត។
ដូច្នេះតើអ្នកបង្កើតក្រុមត្រឹមត្រូវយ៉ាងដូចម្តេច? ខាងក្រោមនេះជាគន្លឹះប្រាំយ៉ាងដើម្បីធ្វើឱ្យប្រាកដថាអ្នកជាក្រុមដែលអ្នកចង់បាន។
1. ជួលសម្រាប់វប្បធម៌
នេះគឺជាគំនិតមួយដែលខ្ញុំបានរៀននៅពេលខ្ញុំនៅ Bisnow ដែលជាអ្នកបង្កើតប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយថ្មីមួយទៀតដែលបានលក់ក្នុងតម្លៃ 50 លានដុល្លារ។ វប្បធម៌នៅទីនោះត្រូវបានគេយកទៅតាមគោលការណ៍ពីក្រុមហ៊ុនដូចជា Google និង Twitter ។
ដើម្បីធ្វើឱ្យរឿងខ្លីមួយខ្លី, អ្នកត្រូវជួលសម្រាប់ផ្នត់គំនិត។ ប្រសិនបើអ្នកជាសហគ្រិនឬអ្នកចាប់ផ្តើមដោយខ្លួនឯងឬអ្វីដែលអ្នកចង់ហៅវាមានលក្ខណៈមួយចំនួនដែលមាននៅលើរាល់ពេល។ ទាំងនេះរួមបញ្ចូលទាំងគណនេយ្យភាពការខិតខំធ្វើការក្រមសីលធម៌ការងារចំណង់ចំណូលចិត្តនិងច្រើនទៀត។ នៅពេលខ្ញុំចាប់ផ្ដើមអាជីវកម្មថ្មីខ្ញុំគិតថាវាជាពេលវេលាមួយដែលខ្ញុំនឹកឃើញ។ នោះគឺជាការថើបនៃការស្លាប់របស់ក្រុមហ៊ុន។
ជួលសម្រាប់វប្បធម៌។
2. ទីមួយនិងចុងក្រោយ: ជាអ្នកទីមួយហើយចុងក្រោយត្រូវចាកចេញ
ចូរចាំថាត្រឡប់ទៅសាលារៀនវិញនៅពេលដែលគ្រូបង្រៀនឬគ្រូបង្វឹកម្នាក់នឹងសួរអ្នកនូវអ្វីដែលអ្នកដឹងថាពួកគេមិនដែលឬមិនអាចធ្វើបានទេ? អ្នកមិនដែលរីកលូតលាស់ចេញពីអារម្មណ៍នេះទេ។ វាមានភាពអាក្រក់ជាងអ្នកគ្រប់គ្រងអ្នកដឹកនាំឬគ្រូបង្វឹកដែលផ្តល់ការបញ្ជាទិញដល់អ្នកដែលអ្នកដឹងថាពួកគេមិនដែលធ្វើ។ ដូច្នេះអ្វីដែលជាការជួសជុល? ជាការប្រសើរណាស់, ជាក់ស្តែង, មិនត្រូវនោះ។
និយាយម្យ៉ាងទៀតប្រសិនបើអ្នកគឺជាស្ថាបនិកនៃការចាប់ផ្តើមអាជីវកម្មរបស់អ្នកចូរអ្នកក្លាយជាអ្នកដំបូងក្នុងនិងអ្នកចុងក្រោយដើម្បីចាកចេញ។ នៅពេលដែលពួកគេផ្ញើរអ៊ីម៉ែល។ ឆ្លើយតបភ្លាមៗ។ ប្រសិនបើនរណាម្នាក់ផ្ញើអត្ថបទឱ្យអ្នកមិនថាវាជាពេលណាទេសូមឆ្លើយតប។ មិនត្រឹមតែអ្នកបង្កើតខ្លួនអ្នកជាកម្មកររឹងប៉ឹងប៉ុណ្ណោះទេអ្នកក៏កំពុងបង្កើតសម្លេងសម្រាប់វប្បធម៌នៃអាជីវកម្មរបស់អ្នកផងដែរ។ វាមិនអាចជួយបានទេ។ ហើយនៅពេលដែលមាននៅទីនោះហើយអ្នកការពារវប្បធម៌នោះ - ការចាប់ផ្ដើមអាជីវកម្មរបស់អ្នកមានមូលដ្ឋានរឹងមាំ។
ផ្ទុយទៅវិញប្រសិនបើអ្នកមានប្រភេទអ្នកគ្រប់គ្រងគ្រាន់តែសម្លឹងមើលការទទួលខុសត្រូវនិងស្វ័យប្រវត្តិកម្មដោយមិនចាំបាច់ដាក់ការងារខ្លួនឯងអ្នកនឹងជឿជាក់ថាវានឹងបង្ហាញនៅក្នុងលទ្ធផលរបស់អ្នក។
រក្សាពាក្យអ្នកជានិច្ច
ជាថ្មីម្តងទៀតរឿងនេះត្រលប់ទៅកសាងវប្បធម៌។ ត្រូវប្រាកដថាអ្នករក្សាការណាត់ជួបរបស់អ្នក។
ប្រសិនបើអ្នកមិនធ្វើបែបនោះអ្នកគឺជាអ្នកដឹកនាំតែម្នាក់ឯងក្នុងនាមជា "អ្នកដឹកនាំ" ក្នុងការចាក់បញ្ចូលសហគ្រាសរបស់អ្នកដោយកម្រិតនៃជាតិពុលដែលត្រូវបានធានាដើម្បីសំលាប់មិនត្រឹមតែមុខជំនួញរបស់អ្នកប៉ុណ្ណោះទេប៉ុន្តែអ្នកក៏អាចទទួលបានជោគជ័យដែរ។ វាបានត្រលប់ទៅគ្លីនិកមួយទៀត: ក្រោមការសន្យានិងការប្រគល់។ នៅពេលដែលអ្នកធ្វើដូចនោះជាមេដឹកនាំនៃក្រុមហ៊ុនអ្នកកំណត់ការរំពឹងទុកនិងវប្បធម៌ឡើងវិញនៃការជឿទុកចិត្តភាពជឿជាក់និងភាពទៀងទាត់។ ទាំងនោះជាលក្ខណៈរបស់អាជីវកម្មដែលចង់បាន។
កំណត់គោលដៅ
អ្វីដែលត្រូវបានវាស់ត្រូវបានធ្វើ។ ត្រូវប្រាកដថាជំនួញរបស់អ្នកបានកំណត់គោលដៅនិងគោលដៅដែលសមាជិកក្រុមនីមួយៗផ្តោតលើការសម្រេចបាន។ នោះជាគន្លឹះក្នុងការធ្វើឱ្យមានវឌ្ឍនភាព។
ម៉្យាងទៀតការចាប់ផ្ដើមអាជីវកម្មនិងស្ថាបនិកជាច្រើនត្រូវបានរំខានដោយគំនិតថ្មីគម្រោងថ្មីនិងឱកាសថ្មី។ បំភ្លេចអ្វីៗទាំងអស់។ បិទផែនការ - អ្នកជំពាក់វាទៅក្រុមរបស់អ្នកនិងខ្លួនអ្នក។
5. អត់ធ្មត់
យល់អំពីដំណើរការ។ ហើយត្រូវប្រាកដថាក្រុមរបស់អ្នកធ្វើផងដែរ។ វានឹងមានពេលដែលវាហាក់ដូចជាគ្មានការរីកចំរើនអ្វីឡើយ។ ហើយនោះមិនមែនជារឿងអាក្រក់ទេ។ ការចាប់ផ្តើមអាជីវកម្មគឺដូចជាចូលទៅហាត់ប្រាណ។ ប៉ុន្មានសប្តាហ៍ដំបូងអ្នកមិនឃើញលទ្ធផលទេ។ បន្ទាប់មកស្រាប់តែអ្នកឃើញលទ្ធផលជាច្រើន។ បន្ទាប់ពីការរីកចម្រើនក្លាយជាការប្រណាំងយឺត ៗ និងស្ថិរភាព។
កុំធ្លាក់ចូលអន្ទាក់នៃអារម្មណ៍ដែលស្រវឹងដោយ "កំណើន" សិប្បនិម្មិតដូចជាមានគេហទំព័រនិងសម្ភារៈទីផ្សារនិងស្លាកសញ្ញាដែលបានបង្កើតឬធ្វើការ 15 ម៉ោង។ ស្នាដៃពិតប្រាកដបានមកពីការធ្វើការងាររញ៉េរញ៉ៃការហៅទូរស័ព្ទត្រជាក់អ៊ីត្រជាក់និងការផ្សព្វផ្សាយ - ហើយអ្នកនឹងប្រកួតប្រជែងក្នុងខ្ទង់។ ហើយនោះជាប្រសិនបើអ្នកកំពុងធ្វើបានល្អ!
រឿងមួយក្នុងចំនោមរឿងមួយចំនួនដែលបែងចែកម្ចាស់អាជីវកម្មដែលទទួលបានជោគជ័យពីម្ចាស់អាជីវកម្មដែលមិនទទួលបានជោគជ័យគឺគ្រប់គ្រាន់ក្នុងការបន្តទៅមុខនៅពេលដែលវាមានអារម្មណ៍ថាគ្មានវឌ្ឍនភាពទេ។ by https://www.business.com/
Comments
Post a Comment